Böyle postları okuyunca acayip gaza geliyorum 😂 malesef ben de çok birikim yapamayanlardanım çanta örüp satıyorum ama yine pek biriktiremiyorum elime geçeni direk dolar yapardım bi ara öyle iyi biriktirmiştim suan bir gramım bir de bin liram var ben biriktirene kadar altın artıyoda artıyo mübarek en iyisi gene dolar almak sanırım tl olarak evde tutunca hemen harcıyorum doları ha deyince bozduramıyorum benim için en mantıklısı o suan 😂