livanurvealpinannesi61 Ygd_ kilosu az değil normal 3 yaş 11 kilo ve üzeri olmalı 2.5 yaş 13 kilo iyi.
Zeliff Ygd_ benim kızımda 3 yaşına girecek 13 kilo. Doktora zayıf gibi dedim persentile göre gayet normal boyu birden uzadığı için sana zayıf geliyor dedi. Erkek bebek persentili nasıl bilmiyorum ama.
kirmizibasliklikiz_ biradamavisi 25 75 arasi normaldir.. ama sizin cocugunuz 25 degil 50de. 13.1 50 gozukuyor
Gokturk_ Ygd_ canım persentil tablosuna baktın mı acaba yazar orda .Bir de siz ve eşiniz nasıl genetik faktör çok önemli bu konular da .Doktorunuz normal diyorsa vitaminleri iyi ise normaldir .
Gokturk_ Ygd_ Şuan benim oğlum daha 14 aylık birşey diyemiyorum büyükmüş yavrunuz da ama persentil tablosuna bakın bi aralıkları normal diyorsa takmayın çok .Ya da sağlıklı ise kiloya takılmayın 🙏🏻☺️
Derya-Anne Ygd_ benim oğlumda 2 yaşını 3 ay 5 gün geçti 13 kilo normal bence çünkü persemtil tablosunun içinde yani kilosu
biradamavisi kirmizibasliklikiz_ boy 90 cm ama ben 91 üstü diyordum boy cetveli aldık hemşire 2 yaş kontrolünde 91 ölçmüştü yanlış ölçmüş. Ondan. Moralim bozuldu daha uzun sanıyordum.
kirmizibasliklikiz_ biradamavisi pardon ben sizi post sahibi sandim az once ona gore cevap verdim.. boyu kisa degil ki aslında normal.. siz bir oncekine gore oyle dusundugunuz için size oyle gelmis yoksa kisa degil aslında
biradamavisi kirmizibasliklikiz_ yok kısa değil de boy uzaması çok iyiydi 4-5 aydır uzamıyor gibi. Boy cetveli de aldım 90 cm zaten o civardı. Neden durdu diye takıldım ben 😐