arasinannesiii75 Ygd_ benim oğlum da 33 aylık 12.5 kg bir senedir nerdeyse aynı kiloda bu benim için çok da önemli değil çok şükür sağlığı yerinde
yokolmaz Ygd_ boyu uzunsa ,boya gidiyodur ,sağlığı yerindeyse hiç derrt etmeyin bnce kardesimn ogluda çok zayıf bildiğin kürdan ,kurdanim diye seviyorum balimi 😀,ama boyu uzun .sağlığında yerinde çok şükür .
biradamavisi kirmizibasliklikiz_ yok kısa değil de boy uzaması çok iyiydi 4-5 aydır uzamıyor gibi. Boy cetveli de aldım 90 cm zaten o civardı. Neden durdu diye takıldım ben 😐
Gokturk_ Ygd_ Şuan benim oğlum daha 14 aylık birşey diyemiyorum büyükmüş yavrunuz da ama persentil tablosuna bakın bi aralıkları normal diyorsa takmayın çok .Ya da sağlıklı ise kiloya takılmayın 🙏🏻☺️