Mikoiledikonunannesi ay ciddimisiniz bende burda posta görmüştüm normalde doktorlar aşırı ağrı oluyor diyorlar ama postu açan bayan sadece akinti ile gitmiş ve kaydığını öğrenmişti o yüzden post açtım birde hiç yaşamadım böyle birsey o yüzden kafam karıştı dediğiniz gibi yoğun akinti var ama normalde olan akinti renginde sadece aralarda kahverengi ve kirmizilik olabiliyor bende adetim sökülecek sandım ped taktım ama pedde leke bile yoktu sadece wc de akinti olunca oluyor bide birden akinti kesildi sonra tekrar geldi kesildi ilk gün spiral taktirmis gibi ağrı oldu gitti daha bugün 10 gün var adetime olmadı yarın gideyim korktum suan