Mrvsmt2502 zannetmiyorum canım düzenli kadın doğuma giderim doktoruma yakın takipliyim evlendiğimde beri ağrıyı asla hissetmem afedersin ama ilk gece bile öyle ağrı hissetmemişimdir kızımı Bike şans eseri dogurdum 8cm acikligim vardı ne ağrım ne sızım oldu yani dediğim gibi belki şuan anlatamıyorum ama ne yumurtalama zamanında ne de başka birseyde bunları yaşamadım hiç sanki k kez spiral takıyorlarmista kendimi silmişim gibi batisma oluyor wc ye gidince yoğun akintim oluyor ama birden kesiliyor 2 gün olmadı bugün sabah oldu şimdi tekrar kesildi adet diycem ama sökülmedi aklıma gelen tek şey spiral kayması veya spiralin etkisini yeni gostermesi