Kızlar spiral taktirali 5.ayim olacak. Doktorum ara lekelenme vs. Olabilir ağrı olabilir normal demişti fakat şöyle bir durum var ki ben taktirdigim ilk gün sadece bir saat adet olacakmış gibi agri hissettim ama şu zamana kadar ne ağrım ne ara lekelenmem oldu normal düzenim vs. Devam etti hiç doktorun dediği şeyi yaşamadım ama bu 5.ayim adetime 10 gün var. 2 gün önce kasiklarim da batmalar oldu neredeyse bir gün boyunca sonraki gün ağrım geçti bu sefer adet olacakmış gibi hissettim aynı gün wc ye girdiğimde akintim oldu ama normal seffaf beyaz akinti sadece akintinin içinde kirmiziliklar vardı arada kahverengi akintim oldu tamam çok erken ama adetim gelcek heralde dedim gibi birden kesildi ne ağrı hissettim ne bu sekil akinti oldu adetim feln gelmedi 2 gün sonra yani bugün yine pembesi akintim oldu tekrar kesildi daha 10 gün var ped ile dolaşıyorum ama hicbirseyin geldiği yok sadece wc ye gidince akintiyla karışık geliyor sizce spiral mi kaydı normal mi hiç yaşamadım çünkü?