17072023baloglum aysimafurkan bize onermistide cok kucuk dir biraz daha beklemk istedik bu gudisimde net siylerse yaptiricam
17072023baloglum aysimafurkan 13 ml. Olani cocuk doktorumuz. Soylemisti. 9 ml de baka sehirde tip fakultesinde nefroloji söyledi dususe gecmis 3 ay sonra kontrol dedi bakalim çiş az yapiyor bezleriniz hic dolmaz ole aman aman
17072023baloglum aysimafurkan idrar enfeksiyonu yaomisti bizim cis tam yapamdigo icin sanirim bu gidiste bakalim neler soylucek. Ben pipi ucunu aciyordum bazen rahatliyordu cis yapiyordu
CeydaST aysimafurkan benim oğlumun tek böbreği 10mm takip ediliyor. Anne karnından beri var genişlemesi Ama korkulacak düzeyde değil dedi doktor Seninki daha düşük sanmıyorum Korkulacak bir şey olacağını
aysimafurkan CeydaST doktor bi tanıdığımıza konuştuk eşimle ateş ve enfeksiyon olmadığı sürece korkmayın dedi sabırla büyümesini bekleyin kendiliğinden geçer diyor beklicez inşallah tez zamanda geçer
esragoktugg Bizimde vardı 2 aylıkken idrar kaçağı tespit edildi. Sonradan kendi kendine geçedebilirmiş bizimki geçmedi kapalı bi operasyon geçirdi ama 3 kere idrar yoku enfeksiyonu geçirmişti simdi koruyucu antibiyotik kullanıyoruz
1civcivannesi aysimafurkan insalah canım ben de çok korkmuştum uykularım kaçmıştı ama çok şükür bişey çıkmadı bu ay tekrar goturucem takibi birakmicam
1civcivannesi aysimafurkan tam tesine daha çok emzir böbrekleri suya ihtiyacı var sonuçta hata ben su bile verdim
aslanmomy aysimafurkan hiç korkutma kendi geçer Allah’ın izniyle benim bebeğimin doğuştan taşı vardı iki böbreğinde de genişleme vardı doktor büyüdükçe onlarda düzelecek dedi her ay ultrasonla kontrole gidiyorduk çok şükür şuan 9 aylığız taşı düştü bir böbrek kapandı bir böbrek kaldı
aysimafurkan aslanmomy şükür canım Allah hepimizin evladını bağışlasın teşekkür ederim içimi ferahlattız 🙏