Dün böbrek sintigrafisi çektirdim benim bebeğim de 7 ml sonuçlar perşembe çıkacak radyoaktif madde veriyorlar ve organların durumuna bakıyorlar tıkanıklık var mı diye inşallah bi şey çıkmaz. Bizim kinde de ufak taşlar var 2 cm sonda takılarak çekildi ama işlem sırasında sonda çıkmış ne olacak bilmiyorum