Tubican12 birşey diyimmi kesinlikle alın. Damlayı verdikten 10 dkka sonra battaniye ile sallayarak uyuttum ama benim kızım uyusa da 30 dkka veya 1 saat sonra gene cığlık, cığlığa kalkardı. 7 30 kadar uyudu ve tekrar uykuya geçirdim 10da keyifli bir şekilde kalktı. Ben 2,3 saat kesintisiz kendim uyuduğumu bilmem. Bizde 6 da, 7 de kalkar daha uyumazdı. Bebeğim 8 aylık 15 damla demiş eczanedeki kişi. Keşke daha önce alsaydım benim kızıma fayda etmez diye düşündüm ama ilk anda böyleyse damlanın etkisi sonrasında eminim daha güzel etki eder. Şuan da kakamız gelmese eminim birazdaha uyurdu.