The_paues sütün akmasi bolluğundan değil de emerken meme uçları uyarıldığı için oluyir bence. Daha çok yenisiniz sütünüz mutlaka bebeğinize yeter, sık sık emzirin dinlenin sakin kalmaya çalışın benim bebeğim 4 aylık nerdeyse 2. Aydan hatta daha öncesinden beri sütüm öyle akmıyor ama bebeğimin de gelişimi vs iyi