The_paues ben hem oğlumda hem kızımda ilk iki ay sütüm gelene kadar mama takviyesi verdim, ilk iki ay bence biberonu pek ayırt edemiyor bebekler, hem beni emiyor hem biberon alıyordu, sütüm geldikçe biberonu azaltarak kestim, ilk zamanlar biraz zor geçiyor sabırlı ol ve asla emzirmekten vazgeçme, sütüm yok diye de düşünme, emzirdikçe geliyor