The_paues
Ben yaklaşık 4 aydır sağmayı bıraktım 7 aylık oldu bebeğim ne zaman emmek isterse emzirdim açıkçası. 5 dk öncesi emmiş olsa bile. Her an her yerde emzirdim tatil misafir ev ya da dışarısı o ya da bu dinlemeden sürekli emzirdim. Biraz kafada bitiyor emzirme, süt miktarı açıkçası. Bebeğime sütüm yetiyor deyip psikolojiyi iyi tutun. Bir de emzirirken bebeğinizi sevin okşayın süt üreten hormonlara sevgi hormonu da derler bir yandan. 😍 Günlük çişli bez sayısını takip ediyorum açıkçası bir de bebeğimin ve kilo alımı da var o yüzden mama filan vermiyorum uzun süredir. Yine emmemeye başlarsa bebeğiniz emzirme danışmanı ile görüşebilirsiniz. Eds yöntemi gibi farklı şeyler önerebilirler belki. Küçük daha aslında bebişiniz de anca düzene girecek. O dünyaya, siz ona uyum sağlamaya çalışıyorsunuz. Bebişe de kendinize de biraz zaman verin zamanla düzene girecektir ☺️