Emzik, biberon vs… Bebek tamamen emmeye alışmadan vermeyin tavsiyem. Bir de kaşık biberon kullanmak daha mantıklı pahalı bişey almanıza gerek yok eday markasının biberonu işinizi görür. Bol su için, kuru dut, kuru incir ve özellikle tahin tüketin. Bebek ne kadar emerse sütünüz de buna bağlı artacaktır. Bol bol emzirmeyi deneyin, dinlenin uyku da çok önemli çünkü. Özellikle gece emzirmeye özen gösterin çünkü süt üretimi özellikle geceleri daha yoğun olur. Beslenme aralığını 2 en fazla 3 saati geçirmemeye çalışın. Uyuyorsa bebek emerken topuklarına parmaklarınızla küçük fiskeler atın, burnu ile oynayın uyandırın yani. Bir de her emzirme öncesi bezini değiştirin ki emmek için uyansın. Eğer emmiyor aç kaldı diye düşünüyorsanız günlük 5-6 çişli bez alıyor musunuz ona dikkat edin. Doktor kontrolünde kilo alımı var mı buna göre mama eğer uygun görürse biberon ile değil de kaşık biberon ile vermeye devam edin. Her beslenmede mama veriyor iseniz şu an önce emzirmeyi deneyin 15 dk kadar. Aklıma gelenler bunlar oldu açıkçası ☺️