The_paues merhaba bende 1 kasımda normal doğum yaptım sütüm çok ama bizim kız biraz tembelmis bazen tutuyor memeyi bazen tutmuyor, memeyi alamayinca ağlamaya başlıyor tabiki bizde mama verdik anne sütünü yeterli olmadığında veriyoruz mecbur yoksa şekeri düşüyor ve sarılık olmaması için, birde goguslerim dolu olduğu için sertlesti sagip veriyorum artık, zamanla alisacaklar inşallah sabretmemiz lazım ben şimdiden yoruldum ama onlar için hersey 😇