Bal38 bende öyleyim ya birebir🤣 bir keresinde bebisle uzaniyoruz ben uyuyakalmisim bebegimin yaninda sonra bi uyandim bizimki yanimda tepiniyor ama allahtan keyfide yerindeydi gülücükler havada ucusuyordu 🤣benim büyük 7 yasinda okula gidiyor tam rahata kavustum hooop hersey sil bastan yasiyorum 🤣 ama sagolsun oglum okuldan gelince cok yardimi dokunuyor pes pese olsa ben tirlatirdim😆 simdi bu minigin okul dönemini bekliyorum 4 gözle ama ozamanda bu hallerini özlicem büyük oglumda oldugu gibi😅