Emily37 senapulim eşimde bende diyetteyiz.oğlum için kek yaparım yada tatlı isterse yaparım onun dışında hergün tatlı yapmam yenmez zaten.diyette olmasam bile eşimle öyle çok tatlı seven insanlar değiliz.misafir geleceği zaman yaparım fazlasıyla.
2boymommy senapulim Bizim evde en cok yenilen cikolatali islak kek (oglum sever) tiramisu (kocam sever) cheesecake (kayinvalidem sever) havuclu kek (kayinbabam sever gerci kayinbabam sagolsun yaptigim herseyi seve seve yer güzel olmasa bile🤣) Benim sevdigim disardan alinir (soguk baklava) 🤣
senapulim 2boymommy benimde eşim der her yaptığımda annemgili cagiralum diye hep bı bahane bulurum çünkü çok eleştirirler mana bulurlar bende açıkçası cagrmak istemiyorum bı sorun bulurlar sinir olurum
2boymommy Bal38 ahahahaha ayyy ayni ben kac gündür tiramisu yapcam malzemeleri aldim tarihi gececek nerdeyse ben daha yapicam😅
Bal38 2boymommy ahahahah tek ben değilmişim demekki 10 gündür bende revani yapacam 😅😅 bide yüzsüz gibi dün herife canım tatlı istiyor baklavayla tralice al dedim 😅😅😇😇😇
2boymommy senapulim öyle yapiyorlarsa zaten cagirma kendisi 4 4lük yapiyorsa otursun evinde yapsin yesin bosver😅
Bal38 senapulim yaa dis zor ya bizde 3 tane azı çıkarttık koca koca bugün mememe yapıştı dedim kesin bu sefer koptu ucu 😅😅😅😅
senapulim senaa2508 bende gebelikte şekerim vardı çay bile sekersiz bırak tatlıyı 1 tane simitte şekerim 400 lere çıkıyordu 🤦 sezaryen oldum şekersiz hoşaf şekersiz muhallebi düşün yani 🤦
-sozdemir @senapulim ben genelde 2 günde bir yemek yaparım ertesi güne de kalsın diye 😅 Tatlı 3.5 senedir toplasam 10-15 defa anca yapmışımdır Puding, fırında süt helvası, kolay tiramisu, ıslak kek bunları yaparım yaptığımda
senapulim 2boymommy aynen ya bide overler kendi yaptiklarini yani en iysiini yap ya kakao çok derler ya krem şanti sıvı derler ya katı derler ya serbet koyu derler herseylere vardır bahaneleri