senapulim hiçççte tatlı sevmem eşim tatlısız asla yapamaz bir tepsi tatlı sadece kendi yer 4 gün giderse şükrediyorum şekeri flanda çıkmadı ama çok tatlı yiyor tatlı uzmanı oldum 2 gündür kalburabastı tatlısı var bugün bitecek yarına da saray sarması yapmayı düşünüyorum inşallah Allah nasip ederse