Ulucunannesi bebeklerin ıkınma sistemi daha gelişmediği için ya karnına olan baskı ile ya da emerken oluşan basınç ile kakasını yapar veya gaz çıkarır beslenme öncesi sırtını göğsünüze yaslayıp bacaklarını karnına doğru toplayıp o şekilde tutun bi süre gaz çıkartır mutlaka sonra emzirin daha uzun süre ve daha iyi emicek vazgeçmeyin emzirmekten. Bizimde başlarda emzirme savaşlarımız vardı şuan 3,5 aylık ve hatırlamıyorum bile o günleri 🌸