Ulucunannesi ben şehir hastanesindeki danışmana gitmiştim. Çok motive etti ama biberonu bırakın dedi o gün evde panik atağım tavan yaptı çocuk kaşığı kabul etmiyordu asla. Şimdi instagramda canan öztürk diye bir danışmanla çalışıyoruz. Tavsiye ederim çok tatlı biri :)