Bibebek_ evet ben zor bir lahusalık geçiriyorum ve tam çözdüm sanmıştım 1 aylık oldu, tüm düzen çöpe gitti. Doymadığını düşünüp çocuğumu obez yapacagım diye korkuyorum. Merkezi doğalgaz olduğu için daha açılmadı ev sıcak değil yarın eşime ufo yu yaktırıp su ve masajı deneyeceğim. Gezerek emzirmeyi denedim olmuyor süt gelmediği için sanki bir yerini koparıyorlarmış gibi ağlıyor. Futbol tutuşu emzirmeyi bilmiyorum hemen araştırıp deneyeceğim allah razı olsun🙏🙏