senaeldemir eylulum255 küvezde Aptamil prematüre aldırdılar 1 kutu onu kullandık Aptamil Prosyneo da kullandım ama bebeğim sevmedi o yüzden normal 1 numara kullanıyoruz 5 aydır
evlatlarim6868 asyaa0809 gaz kabızlık vs bir şey yapıyorum ben de bebelak Gold kullanıyorum ama buna geçmek isterdim
nezosfab eylulum255 biz ilk başta sma kullandık çokda severek içti ama 3. Ayından sonra kilo aldırmadı bebeğime evolvia denedik onu beğenmedi içtiği gibi kusuyordu şuan aptamil kullanıyoruz memnunuz
Elamerve23 eylulum255 sma güzel bir mama ben Bi denemek amaçlı bebelac gold aldım erimiyor suyun üstünde kalıyor öyle Bi de toz toz görünüyor Bi garip mama sma yi döktüğün gbi suya hemen eriyor çok köpüklü Bi mama da değil ben memnun kaldım baya.
Femme1 eylulum255 aptamil kullandim once ogluma asiri gaz yapti bebelac gold kullandim oda kusturdu hatta reflu sandik degilmis . Sma optipro aldim ne gaz ne kabiz ne kusma cok sukur gayet iyi
Busraens Kizlar dun kizima aptamil prosineo aldim ama icmedi hic begenmedi hic elimde kaldi kullanan birine gonderebilirim gunah o kadar para veriyoruz bi annemizin isine yarasin
Barestaaa eylulum255 Golden Goat kullanıyorum. Keçi sütlü gaz yapmıyor, sindirimi kolay ve palm yağı olmayan bir mama.
habibeseher eylulum255 golden gözat veriyorum keçi sütlü hemde anne sütüne en yakın benimde bebeğim 1 aylık aynı zamanda anne sütü veriyorum
byzagkkya Bende kesinlikle keçi sütünden yanayım. 9 aydır baby goat kullanıyorum ve cok memnunum. 2.bebeğim olsa yine bunu tercih ederdim ❤️
fikirye1234 eylulum255 3 mama değiştirdik en son Aptamil de durduk ilk hip kullandık iyi gelmiyordu bebelac içmedi şimdi Aptamil onuda zorla veriyorum 😔
Newmother07 eylulum255 3 mama denedim aptamil gaz yaptı bizde bebelac zamanla sevmemeye başladı bıraktık şuan Sma kullanıyorum seve seve içiyor
kuzeyegeee eylulum255 doktorlar genelde sma öneriyor anne sütüne en yakın diye onu deniyebilirsiniz biz aptamil denedik alerji yaptı sma da fiyat olarak zorladı bizi bebelac kullandık 1 yaşında şu an memnunuz
Hell0 Kızlar ihtiyacı olan varsa Sma laktozsuz bugün aldım daha bir ölçek kullandım bebeğime alerji yaptı birsürü para verdik çöpe gitmesin ihtiyacı olan varsa gönderebilirim