061 kesinikle sma. İlk doğduğunda aptamil ile başladık aşırı gaz sancı ve kabızlık yaptı. Bebeğim 7 aylık oldu Geçenlerde markette sma bulamadım tekrar aptamil almak zorunda kaldım yine aynı sıkıntıyı çektik bebeğim gece sancıdan uyuyamadı. Hemen internetten sma sipariş ettim. Aptamili çöpe attım direkt. Bebeğiniz daha küçükse sma comfort alabilirsinz gazlı bebekler için . Biz optipro kullanıyoruz