Biz aylardır bebelac gold kullanıyoruz. Alışma süreci çok sıkıntılı oldu. Emen bebekler mamayı çok zor alır derlerdi, inanmamıştım. Biberona çok zor alıştı. Mamayı sevmedi. Dört beş marka denedik. Sonrasında bebelacta karar kıldık. İlk başlarda kabızlık yaptı. Sonra alıştı bir hafta içerisinde