Gunesss94 girlmomm hemde nasıl sürünürken sürekli ıh ıh diyip sinirlenip aglıyordu oyalansın diye neler yapardım Sonra bir baktım sinirlenmeyi bıraktı sonraki haftada emeklemişti Sizinkide böyleyse hazır olun Bu arada ne burcu Benim kızım başak İstediği olmayınca aşırı sinirlenir Birşeyi balaramayınca mutsuz olup söyleniyor Bebeklikte bile huyu belliymiş Yeni fark ediyorum
Kubra2646 Merhabalar benim bebeğimde 5 ay 8 günlük. Ya dönüyor rahatça ama emeklemiuor. Şöyle bir sorunumuz var oturma çalışması da yapıyorum bu ara elimle destekleyerek oturmak istemiyo ayaklarıyla kendimi geriye iterek kalkmak istiyo kaldırmazsam ağlıyor. Kalkınca benim desteğimle yürüyor ama yürütmek istemiyorum bacakları veya omurgası zarar görür diye. O an unutturmaya çalışıyorum ama biraz geçince yine ağlıyor ayağa kalkınca susuyor mecbur yürütüyorum. Adım atıyo çok rahat ama işte hazır değil bence bunun için sizce çok zararı olur mu. İki hafta sonra doktora gidicez ona da soracağım
ipekvera Kubra2646 tutarak adım attırın birşey olmaz. Benim yeğenim emeklemeden direk yürümeye başladı 😂 sürünüyordu, tutunup kalkıyordu, dikilip düşüyordu. Ama emeklemiyordu. Öyle dikile dikile kendini yürümeye çıkardı. Hiç dizlerimi yoramam dedi herhalde
beyzzsenturkk_ girlmomm şu an 9 buçuk aylık emeklerken iyiydi aslında ama ayağa tutunup kalkma bi yerlere gitme evresi zor neredeyse tüm evde ki eşyaları kaldırdım sürekli götünde dolaşıyorum sürekli düşüyo sürekli bişeyler yiyo geçen kapı altına döşediğimiz süngerleri çekip çekip yemiş yerde terlik bulursa affetmez yalar olur olmadık yerde çekmece boşaltır geçen babamlar geldiğinde swn git iç çamaşırlarımın olduğu yeri dök allahtan yetiştim de kimse görmedi yani emeklerken iyiydi benle geziyodu ama şu an algısı aşırı açık zaten emekleyince hemen kalkıyorlar kimisi emeklemeden yürüyor falan yürüme hevesini bi atsa belki rahatlarız ama bayadır onun götünde dolanıyorun yapma annem gitme annem gel annem hadi kızım alma kızım düşüceksin kızım ohooo
Eylule beyzzsenturkk_ ben de bu evreye geçmek istiyorum 😀 10 aylık oldu bugün sadece oturuyor bakalım :(
Kubra2646 ipekvera ya bana da öyle geliyo :) hiç sürünerek uğraşamam diyip direkt yürüyecek sanırım asla emekleme çabası belirtisi görmüyorum yerde yatmak dahi istemiyo ama ben yoruluyorum şu an sürekli yürütmeye çalışırken :)
girlmomm Papatkokusu123 her çocuk farklı bakalım bizimki 4 doldurdu 5 den gün alıyor bizimki nolacak acaba 🥰
zumram22 5 aylıkken döndü 8 aylıkken sürünüyordu 9.5 aylıkken birden emekleyip koltuğa tutunup kalktı şimdi koltuktan koltuğa geziyor bakalım ne zaman yuruyecek
Bugleminannesi28 girlmomm evet 4.ayda üniteye bulaşık makinesine çıkıyordu tamamen tazı gibiydi yani bir iki surunme değil bayağı bayağı emekledi 10.ayinda patır patır yürüdü şuan 11 aylik oldu
MadamMommy Bugleminannesi28 maşallah miniğe.Yüz üstü aktiviteleri çok mu yaptınız tamamen kendi çabası mi😊
Mavili-mavilimorcicek girlmomm İlk çocuğum oğlum 15 aylıkken emekledi 2 hafta sonra da yürümüştü.Kizim 11 aylıkken emeklemeye başladı şuan 15 aylık yürümesini bekliyorum.☺️