Sudennaz Benim bebişimi tam 4 aylık tam dönemiyor yüzüstü yatırıyorum ayaklarını dayayınca ileri gidiyor bize çok var emekleme herhalde biz mi tuhafı anlamadım 😁
Ahhannelik girlmomm asla ağlamıyor sürekli emekliyor yorulunca bir kaç dk oturuyor sonra kaldığı yerden devam her bulduğu yerden tutup ayağa kalkıyor zaten çok güzel zaman geçiriyor ama ben o arada hiç iş falan yapamıyorum düşüp bir yerine birsey olacak diye sürekli peşindeyim
Melekozdmrr girlmomm 9 aylığız döne döne her yere gidiyor yerde sürünerek geri geri gidiyor ama henüz emeklemedi 😄
1Umut 6.ayda ,sonrasında hemen tutunup kalkmaya başladı.Tutunarak evi dört dönüyordu.Tam yaşında da yürüdü.Tutabilene aşk olsun modumuzdayız.
ipekderin girlmomm 5 ay 10 günlükken emeklemesi başladı sürünür vaziyette sonrasında hızlanarak normale geçti
Eylule Beraninannesii yaa ondan önce de oturuyor muydu hep? Benim bebeğim de bugün 10 aylık oldu sadece oturuyor. Tutunup kalkmaya çalışma falan yok :(
Beraninannesii Eylule Açıkçası 1 yaşına kadar ağır bir ayakkabı giydi o yüzden hareketi kısıtlıydı . Bizim durumumuz farklı olduğu için net birşey demem yanlış olur . 😇
Eylule beyzzsenturkk_ ben de bu evreye geçmek istiyorum 😀 10 aylık oldu bugün sadece oturuyor bakalım :(
Ugurbocegim19 girlmomm 13aylikken sürünmeye başladı oğlum 😂sonra emekleme pozisyonuna gecti şuan 17 aylık hala emekliyo😂
Ensensr13 girlmomm emeklemesi için daha çok erken benimkide daha emeklemiyor. Poposunu kaldırıp gitmek istiyor ama daha gidemiyor. Daha zamanı var 6. Ve ya 7.ayda anca emeklerler.