girlmomm şu an 9 buçuk aylık emeklerken iyiydi aslında ama ayağa tutunup kalkma bi yerlere gitme evresi zor neredeyse tüm evde ki eşyaları kaldırdım sürekli götünde dolaşıyorum sürekli düşüyo sürekli bişeyler yiyo geçen kapı altına döşediğimiz süngerleri çekip çekip yemiş yerde terlik bulursa affetmez yalar olur olmadık yerde çekmece boşaltır geçen babamlar geldiğinde swn git iç çamaşırlarımın olduğu yeri dök allahtan yetiştim de kimse görmedi yani emeklerken iyiydi benle geziyodu ama şu an algısı aşırı açık zaten emekleyince hemen kalkıyorlar kimisi emeklemeden yürüyor falan yürüme hevesini bi atsa belki rahatlarız ama bayadır onun götünde dolanıyorun yapma annem gitme annem gel annem hadi kızım alma kızım düşüceksin kızım ohooo