Busranisa benimoglumukurtarinesraa ay buda cok üzücü ve stresli bi süreç olmuş sizin icinde cok geçmiş olsun benim ilk doğumum sorunsuz normal geçti simdi bu sebepten ötürü sezeryan olucam diye korkuyorum
ArvenMom Busranisa hayır en başından beri erken doğum riskim vardı o yüzden 20 haftadan 34 haftaya kadar yattım iş yapmak cinsel ilişki vs herşey yasaktı sadece bol bol dinlenmem gerekiyordu
Ayla1661 Busranisa Canım benim hiç çıkmadı 36+2 de doğum yaptım bebişim de gayet sağlıklı hiç kendine dert edince ben kendimi çok yedim bitirdim
Busranisa Ayla1661 of bende cok stresliyim ilk doğumum normaldi ve cok rahattı buda sezeryan olucam diye cok korkuyorum peki siizn tam kapatıyo muydu yakın mıydı yoksa previa mıydı
Busranisa ArvenMom cinsellik bizede yasak bende dinlenebildiğğm kadar dinleniyorum fakat 3 yaşında kızım var olduğu kadar sizede geçmiş olsun tekrar
Nafe Busranisa evet tamamanen rahim ağzını kapatıyordu doktor yukarı çikar demişti ama çıkmamıştı 35. Haftada kanamam başladı 36. Haftada bebeğim sezeryan ile doğdu
Aysude Busranisa spinal oldum bende böbrek buyumeside vardı.ameliyat çok güzel geçti ben 5. Gün markete falan gitmiştim 😃
Nafe Busranisa spinal oldum fakat bence genel daha mantıklı bebeğe geçme riski var fakat belim hâlâ ağrıyor
Nafe Aysude maşallah 🌺 ben 20. Gün bile yataktan zor kalkıyordum ayağıma vurmuştu anestezi ayağım şişti bir süre inmedi üzerine basamıyorum