Nafe Busranisa spinal oldum fakat bence genel daha mantıklı bebeğe geçme riski var fakat belim hâlâ ağrıyor
Nafe Aysude maşallah 🌺 ben 20. Gün bile yataktan zor kalkıyordum ayağıma vurmuştu anestezi ayağım şişti bir süre inmedi üzerine basamıyorum
Busranisa Nafe okadar geçmesine rağmen hala ağırmadı üzücü bende bu yüzden çok tırsıyorum sezeryan dan ilk doğumum normal ve çok rahattı
tekbasimabakiyorum Busranisa benim de aşağıdaydı. Kafaya takılacak bir şey değil, zamanla yukarı çıkıyor. Benim cinsiyet belli olmadan önce çıkmıştı. Cinsiyeti 14. Hafta öğrenmiştim
tekbasimabakiyorum Busranisa normal doğum diye tutturup bir gün boyunca hem doktora hem kendime eziyet ettim. Suni sancıyı çeke çeke bir hal oldum. Gelen elini sokuyor, giden elini sokuyor bebek kanala girmiş mi diye. O kadar canım yandı ki. Sezaryenin bu kadar rahat olduğunu bilseydim hiç o çileyi çekmezdim. Ben de çok korkuyordum ama hiçbir sorun yaşamadım
Busranisa tekbasimabakiyorum benım ilk doğumum normal ve cok rahattım sezeryandan korkuyorum daha çok 5 saat suni sancıyla doğurdum. İnşallah benımde yukarı çıkarda ameliyat olmadan atlatırım doğumumu
Asillmom Benim kanama oluyordu o yüzden doğuma kadar ilişki yasaktı, egilip kalkmak, ağıt kaldırmak, işlenmek hep yasaktı 30. Haftada çıktı ama normal doğumla gelmedi bizim ki mecbur 41+0 da sezeryanla alindi
Busranisa Asillmom ben cok dikkat edemiyorum cnkü 3 bucuk yaş kızım var onun arkası toplamak ve okula götür getir malesef yatamıyorum ama ümit ediyorum ki yukarı çıkar😕
Asillmom Busranisa ayrı bi bebiş daha olunca yatmak istesende olamaz zaten, ama mutlaka çıkacaktır siz sadece kızınızı fazla kucağınıza almamaya çalışın