esin17 mr çekildim. O zaman öğrendim kanama hiç olmadı dinlendim hep. Kanama olursa 15 dk süren var hastaneye yetişemezsen ölürsün dedi doktor. Çok şükür hiç birini yaşamadım o kötü şeylerin içini ferah tut bak sana yazılan tüm yorumları okudum en kottusu benmisim içinden bukadar kötü yaşayan varmı bilmiyorum plasenta sorununu benimki en kötü cesidiydi. Sadece dua et çok yorma kendini eğilip kalkma ağır kaldırma çok ayakta kalma. Şuan oğlum 9 aylık çok şükür