egee Rumeysakarakus danışınız mı doktorunuza ne dedi? Bende daha doğum şişliği inmedi ödem diyo doktorum inmesi bazı bünyede zaman alırmış dikişin üst kısmında şişkinlik var. Belki ödemdir sizinde
Rumeysakarakus egee ilk doğumunda zorlandığım için iç dikişlerden atanlar olduğu için kabardı ve dikiş tam iyileşsede kabarıklık kaldı 1.5 ay önce ikinci doğumunda alt dikişleri de temizletip yani açtırıp duzelltirdim
egee Masalim 40çıkınca bende yamuna alayım bari ya herkes onu söylüyor. Hala oturup kalkarken bazen sağ tarafta dikişlerde hafif bi ağrı oluyo diye takmıyorum daha bi ay oldu bugün
Masalim egee canım benımde oluyodu ama korsede taktım bısey olmadı ama bıraz daha bekle agrıların azalınca tak daha ıyı olur 😘
egee Zeliha dikişler iyileştikten sonra spor şart gibi bu kadar salacağını beklemiyodum bende göbeğin
Zeliha egee ben yine şükrediyorum daha cok.bekliyodum cunku Karnim cok büyüktü benim esim üçüz ilk basta hamileligimi öğrendiğimde cok korkmuştum ama sonra doktor tek.dedi bide cogul gebelikler annenin geninden geciyomus rahatlamistim 😁
Hozdemir762 Sezaryan dan 2 gün sonra yün korse taktım 10 gün oldu bebegım doğalı gobegım baya baya topladı sıkı korselere daha erken olduğu için yün korse tavsiyem 👍🏻
Hozdemir762 Masalim canım yamune alacağım ama erken diye almadım sezaryandan ne kadar sonra kullandın
Masalim Hozdemir762 1 ay sonra kullandım ama ıkı gunde gelıyo kendını hazır hıssettıgınde ver sıparısıcunku ıl zamanlar odem oluyo sıs oluyosun odemını at sonra takacagın zaman belını olcup soyledım bana uygun bedenı gonderdıler 😀
YesimDemirturk 48 kiloyla hamile kaldım 56 kiloyla doğum yaptım 25 gün oldu şuan 47 kiloyum ve sinir bozucu bir göbeğim var 34 bedene giriyorum ama sanki karnıma torba koymuşlar gibi göbek dışarı çıkıyor korse aldım 2 tane ikiside büyük geldi göbeğimi duzlestirmedi napicam bilmiyorum 🤦
Twity Masalim yamuna ya baktım çok pahalı.instagramda irembabykids satıyor yamunanın korsesine benziyor.150 lira.napıcağımı bilmiyorum 38 günlüğüm acil karar vermem lazım
Masalim Twity canım ben yamunayı kullandım memnunum dıgerını bılmıyorum 150 lora verıp bı ıse yararmı bılmıyorum yorumlarına bı bak ıstersen ıstersen sana fotoda atabılırım
Barsem1912 egee canım bende sezeryan oldum bende hiçbişey kalmadı dümdüz oldu ama olmasa da regl olunca düzelir diyolar
Twity YesimDemirturk bilemiyorum canım ben sen kadar zayıf değilim.hep göbekliydim ama bu göbek gitsin istiyorum.@Masalim yamuna diyor o da çok pahalı😌😌
YesimDemirturk Twity gitti gidiyorsa bı korse var 36 lira ücreti var bedeni de xs a kadar var denemektedir fayda var bence 🙋
Masalim Twity canım bende xok kılolu degıldım normalde ama kılo aldımmı yanlardan ve gobekten alıyodum sımdı hıc gobek yok hamılelıkten oncesınden daga duz😀