ElifKaratas egee ilk 3 ay dikkat et dedi banada doktorm spor yapma dedi 50 günüm var spora başlıcam ☺️😂🤗 ben korse insanı değilim ateş basıp duru içinde 😂😂🤗gelinlikle bile zor dayanmıştım
egee ElifKaratas banada ilk üç ay spor yapma 5kilodan ağır kaldırma dedi sadece yürüyüş yapıyorum ama ege şimdiden 5100 oldu kaldırıyorum mecbur bebişimi 🙄🙄🙄 seninkide tombişti dimi 👶🏻😊😀
DenizKizi Masalim insallah bakalim 64 kiloma dönersem insallah 71 de takılıp kaldim zaten. Cok zayıflığı sevmiyorum ama bu kadarı fazla 64 63 iyidir✌
ElifKaratas egee evet canm benmkide 5 kılodan fazla hergün üstümde ev işi desen yapıyorm sürekli kaldırıp uzanıyorum mecburen kim yapcak ki kı 😊
Rumeysakarakus egee benim birde 17 kilo 3 yaşında sıpam var ve sezeryan +tüp bağlatma olduğum için normal sezeryan keşişinden büyük kesim var malesef kaldırıyorum 49 günlüğüm şişti sağ kasıgım
Senaustunbas Masalim bende korse kullandım başka siteden azalttı cidden büyük gelmeye başladı yamuna almak istiyordum ayninozelliklete sahip başka bir sitede daha uygun çok kararsız kaldım
Arelll egee benşmde kaldı 16 kilo almıştım 14 verdim o göbek geçmiyor ben korkudan korse de takmadım puan çok pişmanım şimdiden sonra fayda edeceğini bilsem takarım
Twity egee markası nedir acaba o çok sıkan korsenin.nedense korseler beni hiç sıkmıyor.ve ikinci sezeryan göbek gitmeyecek gibi duruyor😌😌
Masalim Twity yamuna gercekten muhtesem bi korse gobek falan kalmiyo zaten taktigin gibi iki beden inceliyosun 😀
Masalim Twity baska korseler takinca seni daha kilolu gosteriyo ben yamunayi takip disariya cikiyodum
Hozdemir762 Masalim canım yamune alacağım ama erken diye almadım sezaryandan ne kadar sonra kullandın
Twity Masalim yamuna ya baktım çok pahalı.instagramda irembabykids satıyor yamunanın korsesine benziyor.150 lira.napıcağımı bilmiyorum 38 günlüğüm acil karar vermem lazım
egee Masalim 40çıkınca bende yamuna alayım bari ya herkes onu söylüyor. Hala oturup kalkarken bazen sağ tarafta dikişlerde hafif bi ağrı oluyo diye takmıyorum daha bi ay oldu bugün
Nurunannesi egee sizin sezeryan kesiniz ne tarafda bende cinsiyyet orqaninin tam usdunde bakinca gorulmuyor bile
Dila2022 Nurunannesi lekeler roborock ile de cikmiyor cok fazla ama kalan tozlari vs temizliyor silindiginde, ben bu ozelligini de her zaman kullaniyorum.memnunum
Zeliha egee sallanan ve cıvık gobekler igrenc bende ayniym 20kilo aldm 21 kilo verdm gobek aynı duruyo
egee Zeliha dikişler iyileştikten sonra spor şart gibi bu kadar salacağını beklemiyodum bende göbeğin
egee Rumeysakarakus danışınız mı doktorunuza ne dedi? Bende daha doğum şişliği inmedi ödem diyo doktorum inmesi bazı bünyede zaman alırmış dikişin üst kısmında şişkinlik var. Belki ödemdir sizinde