Masalim ya benim kanımda pıhtılaşmayla ilgili bi sıkıntı vardı zor pıhtılaşıyodu ondan dikişlerin iyice iyileşene kadar takma dedi doktor. Loğusalık bitince bidaha gitcem 10gün sonra falan takmama bişey demez heralde artık. 40 çıktıktan sonra falan taksamda fayda edermi acaba herşey için çok mu geç😓