Ben de vermiştim kızımı kreşe ama 2. haftada aldım tekrar. Aradan 2 ay geçti hala travmayı atlatamadı. Tuvalete giderken bile birlikteyiz, asla ayrılmamı istemiyor. Ben çalışmak zorunda olduğum için verdim ama evde olsam doya doya vakit geçirirdim. Zaman öyle hızlı ki. Bütün gün oyun oynamak zorunda değilsiniz. Ev işlerine dahil edin hem işiniz biter hem aktivite yapmış olursunuz. Çıkın dolaşın doya doya sarılın öpün. Yerinizde olmak isteyen ama çalışmak zorunda olan o kadar çok anne var ki.