Elif93 Çalışsaydınız mecburen bakan yoksa verebilirsiniz elbet derdim yine de ben ananne babaanneye 1 yaşından 3 yaşına kadar baktırdım oğlum zor çocuklardan hareketliliği dürtüleri de hiç bitmezdi. Doktorlar böyle öneriyor 2 yaşından sonra evde tutması zor farkındayım ama maalesef bu dönemler bizleri geliştiriyor çok iş düşüyor. Ben işten ayrıldığımda 2buçuğa yaklaşmıştı sabah ve öğleden sonra parka bisiklet scoter sürmeye çıkardık öyle yapabilirsiniz günde 3-4 saatimiz site bahçemizde geçerdi arkadaşlarıyla da sosyalleşirdi. Montessori etkinlikleri yaptırırdım sürekli deneyler slime kinetik kum oyun hamuru derken akşamı bulurduk çok yorulurdum ama değerdi. Yemek yerken anca yarım saat tv açmışımdır toplasan hala 4 yaşında günde öyle 1 saati geçtiği nadirdir. Bizler alıştırıyoruz yoksa her çocuk ister kolay güzel şeyleri inanın hiperaktivite tanımız var hayatımızı bu şekilde yönettik saçlarım beyazladı ama öyle ilerledim. İnşallah sizde bir olurunu bulursunuz. İleri de daha fazla sıkılıyorlar 3 yaş bile işe girdim tam gün verdim ağır geldi sonlarına doğru istemiyorum diye zorla gitti şuan toparladı demek ki yaşı tam gün 4yaş falanmış doktorlar doğru söylüyormuş 😇