Elif93 tam hatırlamıyor teyzem geçen sormuştum, kızı kocaman oldu şimdi.
Bu arada bazı yorumlar sizi rahat etmesin, sanki anneler çocuklarından kurtulmak için veriyormuş gibi bir algı var burada. Teyzem mesela tüp bebek yapa yapa tam 16 yıl beklemiş çocuğunu düşünün bu kadar kıymetli bir çocuğu var, ayrıca yatılı bir yardımcısı var ve annesi de var. Tamamen kızı sosyalleşsin diye verdi yani. Ben de bu yüzden vermek isterim yani çok acımasız yorum var bunu yazmaya gerek duydum bilemedim