Elif93 bence 2 yaşında bir çocuğun yarım gün kreşe gitmesi iyi bir şey bence erken değil. Sonuçta 3 4 saat kalıyormuş ve güvendiğiniz bir kreş. Benim kızım 1.5 yaşında onu bile geçen hafta kreşe verecektim sizin gibi 3 4 saatliğine ama 2 yaşını beklemeye karar verdim.
Sanırım yaşadığınız sorun normal, teyzem de benzer bir sorun yaşamış kızıyla (22 aylıkken vermiş kreşe), ilk zamanlar kızı daha çok bağlanmış ona, teyzem tuvalete gitse bile kızı peşinden gidermiş, onu bırakacak diye korkuyormuş, kreşe bırakırken de ağlarmış sonra kızı bayağı alışmış çok sevinerek gitmeye başlamış.
Bence denemeye değer çünkü etrafımdan gördüğüm kadarıyla, kaliteli bir kreşin çok pozitif etkisi var çocukların gelişimine.