Misracalik hayır çalışmıyorum öncesindede hep oyun gruplarındaydık biraz kendisi akranlarıyla vakit geçirsin ekrana çok bağlı olmasın dedim ama ağlayıp istemedikçe üzüldüm,evdede yani çok ilgilenemiyorum yetersiz kalıyorum tabiki ,sürekli oynamak istiyor sürekli bana yapışık ,ama ayrılırken çok ağlıyor sonra sınıfta iyi