Ahabha ne kadar güzel Allah bağışlasın bizimde doktorumuz kreşe uygun gördü ama ben bu adaptasyon sürecinde çok zorlandım gerçekten sizin nasıl geçti , biraz sert eleştirilerde var hepimizin bakış açısı farklı olabilir ,çocuklarımız için iyisi olsun inşallah