Prensimm benim kızımın doğduktan sonraki kontrollerinde kalbi delik çıktı gayet sağlıklı 🙏🏻 büyüdükçe kapanır dedi doktor en son 1 yaşında gittik kontrole kapanmamıştı. Ama ömür boyu kapanmasa da bi problem yok dedi. Şu an 1,5 yaşında doktora götürmemiz lazım ama randevu bulamıyorum