Prensimm delik gibi görünüyor ultrasonda ama çoğunlukla delik olmuyor ya da doğuma kadar kapanıyor. Doğumdan sonra yaşına kadar kapanan da çokkk var. Hadi diyelim ki kapanmadı inanın kendinizi üzecek bir durum olmayacaktır, benim erkek kardeşimin delik kapanmadı, doktor bu binde bir ihtimaldi dedi üstelik yani kapanmaması çok nadir görülen bir durum ama oldu mu oluyor işte bizde kalp ailede hep genetik, kardeşim küçükken ameliyat oldu, şimdi 25 yaşında avukat uluslararası ingilizce derecesi falan var ve doktorlar diğer kardeşlerinden daha sağlıklı diyor her muayenede. Kendinizi üzmeyin gerçekten eğer delik varsa bile büyük ihtimalle kapanacak 🤍