5 yaşında kızım. Kalpte delik ile doğdu. Üstelik hamileyken 2 kere Detaylı ultrasona girmiştim, orada belli olmamıştı delik olduğu. Doğduğu gün öğrendim. Hala kapanmadı, yılda bir kontrole götürüyorum. Sıkmayın canınızı, sizin ki belki zamanla kapanır.