Busra0211 canım benim kızımda 3 yaşına girecek doğduğundan beri kalbinde küçük bir kaç tane vsd delik var dedi dr kalbini gelişimini etkilemiyor şuanda senede bir kontrolle takip edelim dedi ama hala kapanmamış olması moralimi bozuyo sizde mi senede bir kontrollere gidiyorsunuz 😑