prenses_we_prens_annesii Aaayysseee yurt dışında bile 4 aydan başlıyor diye duyduk burda 3 ay çok çok erken ya
sedasayan1111 Aaayysseee ya zaten vermedim başlamayı kesinlikle düşünmüyorum öyle diyince içime şüphe düştü gerçekten kilosu az ve gelişim geriliği olur dedi üzüldüm ne yapsam düşünüyorum annem tamamen akışına bırak dedi ek gıda ile bebeği hasta edersin şimdi olmaz dedi
Aaayysseee sedasayan1111 kilo ile gelişim geriliği olmaz korkmayın benim bebeğim yedi aylık olacak on gün sonra ama beş buçuk kilo,gelişimi de gayet iyi boyu,baş çevresi büyüyor onda sıkıntı yok,diğer motor becerileri de iyi durumda
sedasayan1111 belinay0316 burası ilçe ben kafama göre ilaç veremem doktor görsün dedi ama doktor da görse yine de zayıf bir bebek bence o da ek gıda der dedi randevu bulsam hastaneye gideceğim
sedasayan1111 A_12ynr yaklaşık en fazla 5. gün bugün günde 7-8 kakali bez olmadığı müddetçe normal dedi bizim en fazla 4 kakali bezimiz oluyor ön alt damak bembeyaz dis geliyor dedi normal dedi randevu bulsam götüreceğim ilçe olduğu için merkezde mi hastaneye randevusuz gidemiyorum teşekkür ederim 🌸
A_12ynr sedasayan1111 bioggia alın keser ishali daha hızlı süreçte sadece dış kasiyiciladi ve dış için macunlar var bebeklere onlardan verip süreci stlatrsinz mamayı ds içer kolaylikla msmann tadından değil dis cikcagi icin ağrısından içmez icmeyincede ishali var diyorsunuz kilo kaybı olur bu süreçte kilo alımı en çok olan aylar diğer aylar çok kilo almaz en fazla 400 300 alır ama bu aylarda ishali kesersenz bir kilo 300 e kadar alabilir ve bioghia kesiyi peribiyotik yedir dediği muzla aynı yoğurt ile aynı. Gaz ilacı değil bağırsak düzenleyici eczaneden aliniyo paralı yazilmiyo
sedasayan1111 2boymommy anneme bunu söyleyince 3 kez sordu sonunda salak salak konuşma ne muzu dedi 😂😂 hemşire doktor olmadığı için ilaç veremem doktor olsa bile bebeğin kilosu az olduğu için o da ek gıda önerir dedi bol bol su veriyorum oynuyorum başka da bir şey yapmadım açıkçası üzüldüm kilosu az diye 3 aylıkken ek gıdaya başlanır mi bilmiyorum
sedasayan1111 Mehtap5560_ zaten aşırı derecede reflu var bende kullanıyorum aptamil ar normal aptamil de kullanıyorum gaviscon da kullanıyorum annem kusan bebek kilo almaz üzülme zamanı gelince alir diyor hemşire de gelisim geriliği olur falan dedi
belinay0316 sedasayan1111 hiç de olmaz sağlık ocağındaki doktor hemşire sanki dalında uzman heyyxallahim yaaa bebeğin reflusu varmış daha ne olsun kuzenimin kızda öyleydi doktor reflü maması vermis onu bile icmemisti şimdi yaşıtlarıyla aynı kiloda maslalah çok zeki üzülme cnm istersen probiyotik başla hemen toparlasin
sedasayan1111 prenses_we_prens_annesii gidemiyorum şuan randevu nedeniyle en yakın zamanda gideceğim 🌸
sedasayan1111 Ask_ikra46 yok vermedim vermem de gelişim geriliği olur dedi doktor da erken başlatır falan dedi
sedasayan1111 belinay0316 benim ki 90 ml olan mamayi içmiyor bile içtiğini de ağzından burnundan kusuyor
2boymommy sedasayan1111 kiz bu kilo az degil ki o kadarda abartmaya gerek yok bence hem ishalmis bide oda kilo alimini yavaslatir ishal düzelirse kilo alimida düzelir.
sedasayan1111 V_Gizem ya zaten genç biriydi büyük ihtimalle tecrübe yok ezberden gidiyor kilosu da az çıkınca presentil tablosunda öyle dedi üzüldüm randevu bulmaya çalışıyorum ki merkeze hastaneye gidecem 🌸 3 aylik bebek en az kaç kilo olması gerek biliyor musunuz bizim şuan 5 kilo 200 gram gelişim geriliği olur falan dedi açıkçası üzüldüm