sedasayan1111 diyelim ki başladınız ek gıdaya ki baslanmaz,kilo alacak kadar yada ishali geçecek kadar bir şey yemesi imkansız,sadece tadım yapılıyor yani ilk ay… doktor benim bebeğim üç aylıkken çok zayıf diye ek gıdaya başlattı ama ben başlamadım çünkü üç ay aşırı erken yani dördüncü ayda tadımlara başlamıştık