Aaayysseee sedasayan1111 kilo ile gelişim geriliği olmaz korkmayın benim bebeğim yedi aylık olacak on gün sonra ama beş buçuk kilo,gelişimi de gayet iyi boyu,baş çevresi büyüyor onda sıkıntı yok,diğer motor becerileri de iyi durumda
sedasayan1111 Aaayysseee bizimkinin de çok şükür eli kolu oynuyor elhamdülillah ne bileyim ya zaten çok korkmuştum simdi istemiyorum ki bebeğime toz konsun üzüldüm
787122- sedasayan1111 pirinç unu verebılırsınız. Ama ek gıdaya coook erken 4 aylık olana kadar bekleyın 4 aylık hero baby maması var kaşık mama ondan verın kavonoz mama var.
sedasayan1111 787122- pirinç unu nasıl pisireyim belki hemşire de ek gıda olarak muz diyince kavanoz olanı mı kast etti böyle hiç düşünmedim
787122- sedasayan1111 bebek purınc unu satılıyor uzerınde yazıyorsuyla pısırıp ıcıne muz ezebelırsınız
A_12ynr sedasayan1111 bioggia alın keser ishali daha hızlı süreçte sadece dış kasiyiciladi ve dış için macunlar var bebeklere onlardan verip süreci stlatrsinz mamayı ds içer kolaylikla msmann tadından değil dis cikcagi icin ağrısından içmez icmeyincede ishali var diyorsunuz kilo kaybı olur bu süreçte kilo alımı en çok olan aylar diğer aylar çok kilo almaz en fazla 400 300 alır ama bu aylarda ishali kesersenz bir kilo 300 e kadar alabilir ve bioghia kesiyi peribiyotik yedir dediği muzla aynı yoğurt ile aynı. Gaz ilacı değil bağırsak düzenleyici eczaneden aliniyo paralı yazilmiyo
sedasayan1111 A_12ynr evet doktora gittim onu verdi hee çocuk farklıdır gelişsin kilo sonra da alie dedi
kubukub sedasayan1111 bence vermemelisiniz daha çok küçük nasıl sindirecek muzu… belki mama değiştirebilirsiniz içmek istemiyorsa bu daha mantıklı geldi bana ama tabi siz bilirsiniz
2boymommy sedasayan1111 kiz bu kilo az degil ki o kadarda abartmaya gerek yok bence hem ishalmis bide oda kilo alimini yavaslatir ishal düzelirse kilo alimida düzelir.
annedemir sedasayan1111 Şaka mı? Ne bagirsak sistemi ne oturmasi hicbir kosulu tasimiyor ek gıdanın belli bir ayda baslamasinin mantikli sebepleri var. 6.ayda bile kontrollü veriliyor. Hicbir sey vermeyin.
Zlm sedasayan1111 bence vermeyin 3 ay ek gıda için erken. Mama içinde arasini açmayı denediniz mi belki acikmiyodur yada biberon ucunu değiştirin büyük uc kullanin küçük uç olduğu için çekince yoruluyor bu sefer tamamını bitirmiyorlar benim kızım da öyleydi mamayı yapardım bitirmezdi bir biberonun ucunu değiştirince meğersem çocuk yoruluyormuş yoksa içecek içesi varmış
sedasayan1111 Zlm biberon değiştim ac kalsın yer dedi annem yok en fazla 50 ml içiyor maksimum 3 saat ac bırakırken 3 buçuk 4 saat yaptım yine de en fazla 50 ml içiyor fazla yok zaten ağır bir reflu var o da etkiliyormus
A_12ynr sedasayan1111 zaten her çocuk farklı ishali varsa belki alayabilir mamadan ondan bundan değildir onu söylüyorum 😂 canmm bnm
sedasayan1111 A_12ynr benim bebeğime sma şüphe tanısı konuldu ben üzüntüden sütümü kaybettim o yüzden cok hassasım yani hastaneye gidip gelene kadar doktorun ağzının içine bakıyorum kendim de sağlık çalışanı olmama rağmen bir soruyu bile on kez soruyorum vallahi gidip gelene kadar tansiyonum çıkıyor ateşim çıkıyor o yüzden çok pimpirikliyim