Merhaba ben de Türkçe öğretmeniyim, 1 yaşında kızım var kurban bayramından hemen sonra başladım çalışmaya… 2 haftadır kızımın doğum günü organizasyonu ve şehir dışında olduğumuz için ara vermek zorunda kalmıştım bugün tekrar koyuldum işe… bebeğim 2 uyku yapıyor 2 şer saat uyuyor sabah ve akşamüstü ben de sabah video izliyorum akşam soru çözüyorum şimdilik tarih coğrafya vatandaşlık çalışıyorum. Coğrafya ve vatandaşlık bitmek üzere onlar bitince matematik çalışacağım. 2017 den beri bir yandan özel okulda çalıştım bir yandan öğretmenlikten atanmak için uğraştım ama olmuyor alanı bir türlü anlayamıyorum yetiştiremiyorum yapamıyorum o yüzden bu sene ilk kez evdeyim düz memurluğa hazıdlanacağım çok yoruldum artık…