aysegultuna oğlum anasınıfına gidiyor 5 saat kızımda akıllı erkek kardeşim burda o oynuyor parka falan götürüyor eşimde 8 saat nöbet 24 saat izin sisteminde çalışıyor o yüzden vaktim bol😊 çocuklarım en geç 10 da uyuyor zaten. Gün içinde 2 saat çalışıyorum akşamda 3 /3,5 saat çalışıyorum soru çözüyorum. Ev işlerini eşim ve kardeşim hallediyor büyük işleri ben yapıyorum bir de zaten çalışma programı var ona göre hareket ediyorum her şey düzenli oluyor