fyz81 tüm haklarımız aynı sağlık bakanlığıyla hiç bir farkı yok hatta döner sermaye sanırım üni hastanelerinde daha fazla olabiliyormuş diye duymuştum doğruluk payını bilemiyorum hastanemdende cok memnunum tek sıkıntı yaşadığım yere 1 saatlik mesafede bebeğimi kreşe bırakınca zor olcak diye yoksa çok şükür halimize🙏 çakılı kadro oduğu için kurumlar arası geçiş yapamıyorum malesef zaten saglık bakanlığına atanamazsam memur olduğum için üzerine düşmüyorum fazla sadece kpss de şansımı deniycem yaşadığım yere gelebilmek için olmazsa kader kısmet Hersey