Melinoee [silindi] adaçayının süt azaltıcı etkisi var günde 1 kupa iç dedi bana emzirme danışmanı. Yukarıda bir bayanda benim dediklerimin aynısını söylemiş. Bana zor geldi her gün çay demle,emzirmeden önce sağ filan. Gece vakti çocuk ağlarken nasıl sağım yapabilirdim ki. Hala fazla süt var tazyik var yani belki yapmış olsam soğuk kompress filan işe yarardı çayı içsem ama üşendim ne yazık ki. Oğlum 8 aylık hala deli gibi gazı var bunun sebebi de bu tazyik ve önsüt çokluğu. Vücut gereğinden fazla üretim yapıyor. Suçlusu da benim ilk başlarda sağdım hep niyeyse bebeğimi sanki anneme bırakıp işe gidecekmişim gibi ay kenarda dursun dedim. Oysa aktif emen bebek varsa sağım evde Olan bayanlar için uygun değilmiş. Geç anladım bunu 😩
[silindi] Melinoee canım ben Ağustos sonu doğum yaptım ve butunnn Eylül ayi manyak gibi 2 saatte bir sagdim çünkü öyle dediler hemde hastane tipi ile ve hepten çoğaldı süt ki sagdiklarim hepsi buzlukta duruyor.dedigin gibi sağmak elle veya makineyle mesele yani artık takaatim hiç yok onlar için. Tazyik şu sıra yok bende nasıl geçti bilmiyorum belki sagmadigim içindir ay valla herseyimiz aynıymış çok memnun oldum tanistigimiza :)
Ozg_ Melinoee benm oglum on aylık oldu artık tazyik azaldı tabi bir memeden emzirirken halen digerinden süt akıyor sütüm halen fazla ama en azından tazyik baya bi azaldı sabredin🙏🏼Ben artık cıldırmanın eşigine gelmiştim iki dkika emiyordu hemen şişiyordu midesi gaz cıkartmak istiyordu agızdan sonra emmeye devam ediyordu emerek uyuduğu icin bu bir kaosa donusuyordu gazını cıkartmaya çalışırken cooook agladı hep agladı ama emerek uyutmaktan baska da secenegim yok:(
[silindi] Sanli062 canım doğumdan sonra çok fazla sağım yaptım hastane tipi ve ev tipi ile onun dışında ne adam gibi su içtim ne beslendim inan
Kavunicibalik [silindi] evet sırayla emzirin. Özellikle bir memeye yüklenmeyin. Her emzirmede iki memeyi de vermeye çalışın. Ama adaçayı içecekseniz sütü az olan sol memeyi biraz daha fazla emzirebilirsiniz
Tuananinannesi [silindi] evet 5dk 5dk yada çok süt olan memeyi tamamen boşaltmadan ama rahatlattıktan sonra diğer memeye geçmek gbi
Melinoee [silindi] Bende memnun oldum gel sarılalım 😂 valla inşallah bu yazılanları sen yapar fayda görürsün ben yapamadım zor geldi biraz 🤣 şimdi herkese aktif emen bebek varsa sağım yapmayın diyorum valla napim elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyorum
Melinoee Ozg_ ya inanır mısınız tam 1,5 saattir uyutmaya çalışıyorum. Yatırıyorum kalkıyor. Karnına bakıyorum davul gibi şiş gazını çıkarsın diye masaj yapıyorum iyice huysuzlanıyor valla tükendim Artık bu gaz olayından. Çocuk kan ter içinde deli gazı var valla bitse de kurtulsam bu tazyik faslı
Kavunicibalik Melinoee ee sağıversenize önden. Ne yapacağınızı söylemişler yapmamışsınız. Yazık bebeye 🙈 benimki de öyleydi. Zar zor 10. Ayda terbiye oldu. Ben de rahat ettim oğlum da 🤗
Melinoee Kavunicibalik Ay inşallah darısı başıma ya. Biraz üşengecim sanırım ben birde 2 gündür annemdeyiz evde yine arada kalkıp sağım yapıyorum elimle ama burda duştayken biraz yapabildim sıcak suyla iyice şişiyor sağ göğsüm çünkü. Solda böyle bir durum olmuyor çoğunlukla ama sağ anam benden ayrı bir gezegen kurmuş gibi takılıyor 🙊
SevdaLinkaaa Çok sevindim bu başlığa . Benim de sağ kocaman oldu,sol ufacık kaldı . Hiç sevmiyor benim bebe sol memeyi ,beş on fırt çekip bırakıyor . Yüklendik sağa,şişiyor da şişiyor . ☹️Yazılanları uygulayayım bakalım ben de ,yalnız olmadığıma sevindim .
[silindi] SevdaLinkaaa canım umarım en kısa zamanda düzelir ama sağı verdiice çoğalacak bak benim sol normaldi sağı vere vere eski haline döndü hiç sismiyor
Ozg_ Ozg_ o sekilde huzursuz olduğunda nane cayınız hazır bulunsun agzıfan gaz atmasına coook yardımcı bi tatlı kasıgını bi su bardagı suyla demledim hep ben yarısını icirdim
gnldnynr Uzuni 4 ayda 7 kez mastit oldum 8 kutu antibiyotik içtim. Çektiğim acı da cabası 😓 tam sütü kesmek için ilaç içecektim son bir defa deneyeceğim dedim. Nette bir kadın maydanoz sardığını yazmıştı. Maydanozu az suyla haşlayın. Yakmayacak şekilde ama sıcak sıcak sarın yatın. Sabaha beze sapsarı iltihap boşalmış ağrıda azalmıştı. Geri kalanı da sarı iltihap bitip normal sut gelene kadar elle sağdım. Şimdi 9 aylık oldu oğlum. Güzel güzel emiyor. Hala mastit varsa bir dene istersen. Dua edersin 😊 allah yardımcın olsun çok zor ağrısı
Uzuni gnldnynr deneyeceğim inşallah allah razı olsun yine mastit oldu göğsüm ağrısı acısı sıtma ateş bebeğime doğru düzgün bakamıyorum😞
Fatma-asya gnldnynr merhaba yazdığınızı okudum bende mastit tanısı konulamadı ama emzirmeden sonra oldu sertlik var sağ göğsümde doktora gittim 8 cm kitle var dedi ve biyopsi dedi hala biyopsi için girmedim dediğinizi deneyeceğim inşallah faydası olur geçer size çok dua ederim ☹️☹️ çok kafama takıyorum kötü bir şey çıkacak diye açıkçası ondan korkup gitmedim biyopsiye 😔
Elifum [silindi] ben memem açık olduğu zaman hep akıyordu öyle yap bence o sütleini de boşa harvçcama al dondurucuya at ilerde yetmiyor çünkü o zaman takviye yaparsın
OmerAda Uzuni 5 aydır aynıyım uzun süre sağmadığım anda göğsümün içi çakıl taşı dolu gibi oluyo Ateş yapıyo ağrısı acısı çekmeyen bilemez evet sütü olamaması da sorun ama gerçekten fazlası da sorun