gnldnynr merhaba yazdığınızı okudum bende mastit tanısı konulamadı ama emzirmeden sonra oldu sertlik var sağ göğsümde doktora gittim 8 cm kitle var dedi ve biyopsi dedi hala biyopsi için girmedim dediğinizi deneyeceğim inşallah faydası olur geçer size çok dua ederim ☹️☹️ çok kafama takıyorum kötü bir şey çıkacak diye açıkçası ondan korkup gitmedim biyopsiye 😔